وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر دانشکده سما مسجدسلیمان
وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر دانشکده سما مسجدسلیمان
 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر دانشکده سما مسجدسلیمان و آدرس computer.sama.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





با پیشرفت تکنولوژی و الکترونیکی شدن کارها ، بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا درآمد خود را از طریق اینترنت بدست می آورند. امروزه دنیای وب شاهد حضور وبسایت‌های قدرتمندی است که قادر هستند، میلیون‌ها دلار کسب درآمد کنند. برای نمونه؛ سایت‌های زیر از پردرآمدترین سایت‌های جهان قلمداد می‌شوند.

پولدارترین سایت های جهان را بشناسید

وب‌سایت Amazon
سایت آمازون به میزان ۳۴ میلیارد دلار در‌آمد دارد. این سایت معروف در هر ثانیه ۱هزاردلار درآمد کسب می‌کند. تاریخ تاسیس این سایت سال ۱۹۹۴ است و در حال حاضر ۳۳ هزار و ۷۰۰ نفر کارمند دارد.
سایت آمازون بزرگترین سایت خرده‌فروشی جهان است که در صدر فهرست پردرآمدترین سایت‌های جهان قرار گرفته است. درآمد سایت آمازون تنها از محل خرده فروشی نیست بلکه آمازون چند سایت پر بازدید دیگر مثل الکسا و زاپوس را در زیر مجموعه خود دارد.

Google
کاربران اینترنت بر این باورند که اینترنت بدون گوگل صفایی ندارد. گوگل در سال ۱۹۹۶ به عنوان یک پروژه تحقیقاتی توسط لری پیج و سرجی برین کار خود را آغاز کرد.
این دونفر دانشجوی دانشگاه استنفورد آمریکا بودند. درآمد این سایت در سال ۲۰۱۰، ۲۹ میلیارد دلار بود. در واقع این سایت در هر ثانیه ۹۲۹ دلار ، درآمد کسب می‌کند. گوگل سایتی صاحب سبک است. این موضوع را می‌توان بعد از راه اندازی گوگل پلاس توسط گوگل متوجه شد.

Ebay
سایت ای بای در سال ۱۹۹۵ توسط یک ایرانی راه اندازی شد. سایت ای بای بهترین فروشگاه آنلاین است که شما می‌‌تونید با مشتریان خود بر سر قیمت چانه زده و اجناس خود را به معرض فروش بگذارید.
مدت ۱۳ سال، مدیر سایت ای.بای توانسته است ۳۵ شرکت دیگر از جمله ۶ فروشگاه آنلاین در هند، کره جنوبی، فرانسه و سوئد راه اندازی کند. طبق آخرین آمار درآمد این وبسایت که مدیر ایرانی دارد،بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۵۶هزار دلار است. یعنی این سایت‌ها در هر ثانیه، ۲۹۰ دلار درآمد دارد.

Yahoo
سایت یاهو از سایت‌های پردرآمد جهان است. درآمد این سایت با این که ۲ سال از سایت گوگل با تجربه‌تر است، کمتر از سایت گوگل است. درآمد این سایت ۶ میلیارد و ۳۲۴ میلیون دلار در سال است. به عبارتی، این سایت در هر ثانیه ۲۰۰دلار کسب درآمد می‌‌کند.

Alibaba
سایت علی‌بابا بر خلاف اسم فارسی که دارد یک سایت خارجی است که وابسته به شرکت علی‌بابا واقع در هنگ کنگ است. اما سرور آن در آمریکا قرار دارد.
این سایت با بیش از یک میلیون عضو، مجموعه کاملی از شرکت‌ها و محصولات آنها را در بردارد. سایتی که قابلیت جستجو و تحقیق راجع به یک شرکت خاص و یا محصول خاص را به کاربران خود می‌دهد. فعالیت سایت علی‌بابا بیشتر بر تجارت بین کاربرانش متمرکز است. این سایت در حال حاضر، ۶۵ میلیون کاربر از ۲۴۰ کشور جهان دارد. درآمد این سایت از محل فعالیت هایش ۵میلیارد و ۵۵۸ میلیون دلار است.

اکس پدیا Expedia
این وب سایت در سال ۱۹۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده‌است. و بر اساس محور گردشگری طراحی شده است. سال ۲۰۰۸ این وب سایت از سوی مجله فورچون در بین ۳ وب سایت برگزیده دنیای وب معرفی شد.

طی ۱۵ سال گذشته وب سایت expedia یکی از بزرگترین مراجع اینترنتی مسافران از سراسر جهان بوده و هست. ارزش این وب سایت ۳ میلیارد و ۳۴۸ میلیون دلار است. در واقع این وب سایت در هر ثانیه ۱۰۶ دلار در‌آمد دارد.

Priceline
یک سایت قیمت گذار بلیت است. این‌سایت برای تهیه بلیت هواپیما در یک روز خاص، توسط کارت اعتباری تضمین شده می‌‌تواند در هر شرکت هواپیمایی برای شمابلیت تهیه کند. البته این بلیتها غیر قابل برگشت هستند.
پرایس لاین درآمد خود را از طریق دو فرایند به دست می‌آورد. اولی قابلیت دسترسی به خطوط هوایی که موافقت خود را برای ارائه خدماتشان بر روی این سایت اعلام کرده‌اند. دومی، آن مبلغ و قیمتی است که پرایس لاین بر اساس تفاوت موجود میان قیمت بلیت هواپیمایی و قیمتی که خود سایت برای مشتری در نظر گرفته است.
همچنین یک هزینه برای شارژ بلیت از مشتری دریافت می‌کند. در آمد این وب سایت ۳میلیارد و ۷۲ میلیون دلار است.

Aol
این وب سایت در سال ۱۹۹۱ به عنوان وب‌سایتی امریکن آنلاین رونمایی شد. سال ۲۰۰۶ به AOL تغییر نام داد. این وب سایت بیش از ۳۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. درآمد آن هم مبلغ ۲ میلیارد و ۴۱۷ میلیون دلار است. در حقیقت این وب سایت در هر ثانیه ۷۷ دلار درآمد دارد.

Netflix
با عضویت در این وب‌سایت شما می‌توانید به فیلم‌ها و دی‌وی‌دی‌های آرشیو شده دنیا دسترسی پیدا کرده و از آنها لذت ببرید. درآمد این وب‌سایت از این دنیای بزرگ مجازی ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون دلار است. یعنی این سایت در هر ثانیه ۶۸ دلار درآمد دارد.

Facebook
شاید بتوان گفت فیس بوک مشهورترین وب‌سایتی دنیای این روزهای وب است. فیس بوک جوان‌ترین وب‌سایتی این فهرست است که در سال ۲۰۰۴ پا به این دنیای گسترده مجازی گذاشته است.

فیس‌بوک ۷۵۰ میلیون کاربر فعال از سراسر جهان دارد. مدیر فیس‌بوک فردی به نام مارک زوکربرگ است. مارک زوکربرگ به عنوان جوانترین بیلیونر جهان شناخته شده است. در تازه‌ترین آمار اعلام شده درآمد فیس‌بوک ۲ میلیارد دلار در سال و ۶۳ دلار در ثانیه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 بهمن 1392 ] [ 8:17 ] [ سامان زکی پور ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به نام خدایی که دغدغه از دست دادنش را ندارم با عرض سلام و خسته نباشید خدمت فرد فرد دانشجویان رشته کامپیوتر ، از همه ی شما تشکر میکنیم که منت سر ما گذاشتید و به این وبلاگ سر زدید هدف ما در اینجا آشنایی بیشتر دانشجویان رشته کامپیوتر با دنیای علم و فناوری میباشد و ناگفته نماند اطلاعاتی که در این جا قرار داده می شود برگرفته از تمامی سایتهای اینترنتی و جزوات کتب داخلی و خارجی و تحقیقات علمی و پروژه های دانشجویان می باشد ، امیدوار هستیم که مطالب مورد پسند شما واقع بشوند. با تشکر گروه دانشجویان رشته کامپیوتر
آرشيو مطالب
خرداد 1394
ارديبهشت 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 402
بازدید کل : 36558
تعداد مطالب : 287
تعداد نظرات : 145
تعداد آنلاین : 1


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 تماس با ما
کافی نت ستین ، ارائه دهنده ی کلیه خدمات اینترنتی با تخفیف ویژه برای دانشجویان

آموزش دروس ریاضی و فیزیک ویژه بانوان اگر سوالی دارید می توانید در بخش نظرات وبلاگ سوال خود را مطرح کنید.باتشکر




Up Page