وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر دانشکده سما مسجدسلیمان
وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر دانشکده سما مسجدسلیمان
 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر دانشکده سما مسجدسلیمان و آدرس computer.sama.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انتظار نداشته باشید فقط از نمایشگر لمسی آل‌این‌وان‌های مبتنی بر ویندوز8 استفاده کنید.
وقتی آزمایش کامپیوترهای آل‌این‌وان مبتنی بر ویندوز 8 را شروع کردیم، قصد داشتیم به‌جای ترکیب ماوس و صفحه‌کلید، فقط از لمس استفاده کنیم. اما خیلی زود متوجه شدیم که این کار غیرممکن است، زیرا نه دستگاه نه سیستم‌عامل برای چنین کاری ساخته نشده‌اند. دلیل این امر عبارت است از:
• کشیدن انگشت در طول یک تکه شیشه بزرگ سخت است.
وقتی اندازه نمایشگر بزرگ شما 24 یا 27 اینچ است، برای رسیدن به هدف خود مجبور هستید به دفعات و مقدار زیادی انگشت خود را روی صفحه بکشید. در این بین، اگر انگشت شما به نرمی روی صفحه حرکت نکند، عمل مورد نظر به خوبی انجام نمی‌شود. بنابراین کارهایی مانند درگ کردن فایل یا بستن برنامه با کشیدن آن به پایین صفحه گاهی مشکل می‌شود.
• صفحه‌کلید مجازی در حالت دسکتاپ به‌طور خودکار باز نمی‌شود.
در رابط کاربری جدید ویندوز 8 وقتی روی یک جعبه متنی کلیک کنید، صفحه‌کلید بالا می‌آید؛ مانند تبلت و اسمارت‌فون. اما این اتفاق در حالت کلاسیک دسکتاپ به وقوع نمی‌پیوندد. در این مواقع باید به‌طور دستی با کلیک روی آیکون صفحه‌کلید این کار را انجام دهید که می‌تواند آزاردهنده باشد.
• اندازه صفحه‌کلید مجازی قابل تنظیم نیست.
وقتی صفحه‌کلید بالا آمد، نمی‌توان آن را به اندازه کافی بزرگ کرد تا بتوان به‌راحتی و با دو دست به تایپ پرداخت. ‌این‌که می‌توانید صفحه را بخوابانید، به تنهایی باعث نمی‌شود یک سطح مناسب برای صفحه‌کلید داشته باشید.
• بسیاری از صفحات لمسی خوابانده نمی‌شوند.
در حالی که نمایشگر سه نمونه از دستگاه‌های مورد آزمایش قابل خواباندن بودند، باقی آن‌ها این امکان را نداشتند. آن‌ها اغلب عمودی هستند، بنابراین هنگام کار با آن‌ها بازوهای شما معلق خواهند بود. این موضوع می‌تواند خسته‌کننده باشد؛ مگر این‌که گاهی کارهای خود را با ماوس و صفحه‌کلید انجام دهید.
• بسیاری از نمایشگرهای لمسی کارکرد خوبی ندارند.
ما هنوز در روزهای نخستین ویندوز 8 هستیم و بسیاری از تولیدکننده‌ها هنوز سعی می‌کنند دستگاه‌های سازگار با ویندوز 8 تولید کنند. در این میان، هنوز برخی از آن‌ها نتوانسته‌اند یک نمایشگر لمسی بهینه برای این سیستم‌عامل تولید کنند.
• دسترسی به برخی امکانات از طریق لمس مشکل یا غیرممکن است.
• تقریباً همه تبلت‌های مبتنی بر ویندوز 8 یک دکمه با لوگوی ویندوز دارند که صفحه استارت را ظاهر می‌کند. اما هیچ کدام از این آل‌این‌وان‌ها این دکمه را ندارند. این به آن معنا است که هربار که بخواهید یک برنامه متفاوت ویندوز 8 را اجرا کنید، باید انگشت خود را روی سمت راست صفحه بکشید.
• نمی‌توان با هیچ میان‌بری از طریق صفحه لمسی به دسکتاپ دسترسی داشت. بنابراین برای این کار باید روی آیکون برنامه دسکتاپ بزنید.
• بسیاری از این دستگاه‌ها از امکانات تنظیمی ویندوز 8 برای تنظیم روشنایی پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین برای این کار باید راه دیگری پیدا کنید.
• اگر بخواهید چیزی را کپی و پیست کنید، باید انگشت خود را روی آن نگه دارید و با دقت روی گزینه مورد نظر درگ کنید. احتمال اشتباه در این فرآیند بسیار زیاد است که در این صورت باید کار مذکور را دوباره تکرار کنید.
• ما هنوز در آینده زندگی نمی‌کنیم.
اینترنت اکسپلورر تنها بخشی از ویندوز 8 است که به‌طور ذاتی از pinch-to-zoom پشتیبانی می‌کند. امکان استفاده از این قابلیت در پنجره‌های مستقل در حالت دسکتاپ وجود ندارد. اگر اجزا زیادی ریز باشند یا خواندن متن مشکل باشد، باید تفکیک‌پذیری را تغییر دهید یا فرآیند دردناک گرفتن دسته‌های اسکیلینگ را انجام دهید.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 29 آذر 1392 ] [ 18:2 ] [ بهنام نصرالله پور ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به نام خدایی که دغدغه از دست دادنش را ندارم با عرض سلام و خسته نباشید خدمت فرد فرد دانشجویان رشته کامپیوتر ، از همه ی شما تشکر میکنیم که منت سر ما گذاشتید و به این وبلاگ سر زدید هدف ما در اینجا آشنایی بیشتر دانشجویان رشته کامپیوتر با دنیای علم و فناوری میباشد و ناگفته نماند اطلاعاتی که در این جا قرار داده می شود برگرفته از تمامی سایتهای اینترنتی و جزوات کتب داخلی و خارجی و تحقیقات علمی و پروژه های دانشجویان می باشد ، امیدوار هستیم که مطالب مورد پسند شما واقع بشوند. با تشکر گروه دانشجویان رشته کامپیوتر
آرشيو مطالب
خرداد 1394
ارديبهشت 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 414
بازدید کل : 36570
تعداد مطالب : 287
تعداد نظرات : 145
تعداد آنلاین : 1


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 تماس با ما
کافی نت ستین ، ارائه دهنده ی کلیه خدمات اینترنتی با تخفیف ویژه برای دانشجویان

آموزش دروس ریاضی و فیزیک ویژه بانوان اگر سوالی دارید می توانید در بخش نظرات وبلاگ سوال خود را مطرح کنید.باتشکر




Up Page