وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر دانشکده سما مسجدسلیمان
وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر دانشکده سما مسجدسلیمان
 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر دانشکده سما مسجدسلیمان و آدرس computer.sama.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

سرویس‌های رایج Cloud Computing :
ابرها درصورتی که عمومی یا خصوصی باشند در نوع سرویس با هم تفاوت دارند .در زیر ۳ سرویس برجسته از Cloud Computing را بررسی می‌کنیم :


Software-as-a-Service یا SaaS
SaaS به دسترسی از راه دور(Remote)  کاربر به یک محصول با سرویس e-commerce از طریق اینترنت اشاره دارد .این مدل شناخته ترین می‌باشد که اغلب کاربران با نمونه‌های از SaaS کار کرده اند .
SaaS که آنرا Software on demand نیز می‌نامند ٬ نرم افزاری است که روی اینترنت گسترش داده شده و کاربران می‌توانند در ازای پرداخت مبلغ و یا رایگان از آن استفاده کنند .جیمیل ٬ spscommerce.net و هر نرم افزار تحت وب آنلاین از این نمونه است .

Platform-as-a-Service یا PaaS
در این مدل به جای نرم افزار ٬ پلتفرم مانند یک سرویس است .با PaaS نرم افزارها را می‌توان بدون صرف هزینه و پیچیدگی در خرید و مدیریت سخت افزارها و نرم افزارهای اصلی و همچنین مهیا کردن امکانات Hosting گسترش داد و توسعه دهنده‌ها‌ی نرم افزار برای ایجاد برنامه‌های جدید یا توسعه برنامه‌های قبلی نیاز به صرف هزینه‌‌های Development نیستند .
سیستم عامل Azure از مایکروسافت و Google’s apps Engin نمونه‌هایی از این سرویس‌ها می‌باشند .

Infrastructure-as-a-Service یا IaaS
آخرین نوع ٬ IaaS نام دارد که به توسعه دهندها اجازه‌ی بیشتری برای تعامل با زیر ساختار سرور می‌دهد . توانایی کنترل سخت افزار و نرم افزار از طریق اینترنت ٬ کنترل روی سیستم عامل ٬ دیسک‌های ذخیره سازی ٬ دیتابیس و … از امکانات این سرویس‌ها می‌باشد .اغلب دیتاسنترها چنین سرویس‌های را ارائه می‌دهند که می‌توان با  پلتفرم VMware روی سرور کنترل کامل داشت .
درکل با IaaS می‌توان زیر ساختار کامپیوتر و محیط پلتفرم مجازی ساز را مانند یک سرویس ارائه داد . سرویس AWS آمازون یکی از این نمونه‌ها می‌باشد.


نظرات شما عزیزان:

ashkan nazarpur
ساعت18:17---7 آذر 1392
سلام سامان حالت چطوره عزیزم عزیزم سامان میشه یه نرم افزاری بهم معرفی کنی که موقع ای اینترنتم قطع شد دانلودم داشته باشم
پاسخ: سلام آقا اشکان گل . مرسی خوبم داداش . اگه بخوای فایلی از اینترنت دانلود کنی که حتما" باید اینترنت وصل باشه ولی اگه بخوای رو فایل هایی که دانلود میکنی مدیریت داشته باشی یعنی اگه اینترنتم قطع شد دانلود متوقف بشه و بعد از اینکه وصل شد ادامه دانلود رو بده نرم افزار IDM رو نصب کن .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 آبان 1392 ] [ 14:9 ] [ سامان زکی پور ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به نام خدایی که دغدغه از دست دادنش را ندارم با عرض سلام و خسته نباشید خدمت فرد فرد دانشجویان رشته کامپیوتر ، از همه ی شما تشکر میکنیم که منت سر ما گذاشتید و به این وبلاگ سر زدید هدف ما در اینجا آشنایی بیشتر دانشجویان رشته کامپیوتر با دنیای علم و فناوری میباشد و ناگفته نماند اطلاعاتی که در این جا قرار داده می شود برگرفته از تمامی سایتهای اینترنتی و جزوات کتب داخلی و خارجی و تحقیقات علمی و پروژه های دانشجویان می باشد ، امیدوار هستیم که مطالب مورد پسند شما واقع بشوند. با تشکر گروه دانشجویان رشته کامپیوتر
آرشيو مطالب
خرداد 1394
ارديبهشت 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 406
بازدید کل : 36562
تعداد مطالب : 287
تعداد نظرات : 145
تعداد آنلاین : 1


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 تماس با ما
کافی نت ستین ، ارائه دهنده ی کلیه خدمات اینترنتی با تخفیف ویژه برای دانشجویان

آموزش دروس ریاضی و فیزیک ویژه بانوان اگر سوالی دارید می توانید در بخش نظرات وبلاگ سوال خود را مطرح کنید.باتشکر




Up Page