وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر دانشکده سما مسجدسلیمان
وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر دانشکده سما مسجدسلیمان
 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر دانشکده سما مسجدسلیمان و آدرس computer.sama.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تصور کنید می خواهید غذایی را درست کنید که درباره آن تجربه ای ندارید، اما یک دستیار اینترنتی به صورت چت ویدئویی روی لپتاپ شماست که آنلاین بوده و به شما می گوید که چگونه غذای مورد علاقه خود را درست کنید.

گوگل، سرویس موسوم به Helpouts "هلپ آتس" را با هدف کمک واقعی از مردم واقعی در زمان واقعی راه اندازی کرد.

خدمات مورد نظر گوگل روی سایتی بنام https://helpouts.google.com/welcome به صورت یک ویدئو چت با معماری همتا-به-همتا ایجاد شده است و به عنوان دستیار ویدئویی به کاربران مختلف کمک داده می شود.

هر کاربری می تواند عضو شده و از این راه کمک بگیرد. در همین حال عده ای تحت عنوان سرویس دهنده نیز می توانند عضو شده و از بابت خدماتی که به کاربران ارائه می کنند، پول دریافت کنند.

سایت بسیار جوان بوده و تازه کار اما گوگل بخش پشتیبانی این سایت را راه اندازی کرده {لینک} تا به کاربران و کسب و کارها نحوه دسته بندی زمانی در دسترس بودن را یاد داده و اینکه آیا صلاحیت ارائه خدمات تعریف شده را دارند و یا اصلا در فلان موضوع مهارت دارند را بررسی کند.

در واقع خود گوگل در بخش پشتیبانی ابتدا سعی می کند از عرضه کننده سرویس برای کاربران مطمئن شود و بعد از کمک در ثبت نام روزها و ساعات حضور سرویس دهنده را می پرسد تا بعدا کاربرانی که این نوع خدمات را نیاز دارند، مطابق جدول ثبت نام کرده و در زمان تعیین شده وارد چت ویدئویی با فلان عرضه کننده خدمات شوند.

حتی سرویس دهنده می تواند ویدئوی معرفی خود و خدمات خود را در سایت آپلود کند و مشتری بفهمد چقدر مهارت دارید و چه زمانی در چت ویدئویی حضور دارید.

داشتن مرورگر کروم، اینترنت اکسپلورر با فایرفاکس و سافاری و سیستم عامل ویندوز ، مک، کروم یا اوبونتو از نیازهای ابتدایی برای سیستم شما محسوب می شود اما داشتن اینترنت حداقل یک مگابیت بر ثانیه (Up/Down) ضروری است.همچنین داشتن اکانت گوگل پلاس برای چت ضروری است و اگر از خدمات پولی استفاده می کنید، از روی "گوگل ولت " یا کیف پول الکترونیکی گوگل شما پول برداشت می شود و نکته مهم اینکه گوگل 20 درصد از پول نقل و انتقال یافته بین شمای کاربر و سرویس دهنده را برای خود بر می دارد.

گوگل قول داده 100 درصد پول مشتریان ناراضی را باز می گرداند.سرویس دهندگان با استفاده از این پشتیبانی ها می توانند یک صفحه خاص برای خود طراحی کنند و مانند ترم های درسی فاکتورهای مورد نیازی که کاربران برای چت کردن (بسته به نوع تخصص) باید داشته باشند را یادآور شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 4 شهريور 1392 ] [ 1:2 ] [ سامان زکی پور ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به نام خدایی که دغدغه از دست دادنش را ندارم با عرض سلام و خسته نباشید خدمت فرد فرد دانشجویان رشته کامپیوتر ، از همه ی شما تشکر میکنیم که منت سر ما گذاشتید و به این وبلاگ سر زدید هدف ما در اینجا آشنایی بیشتر دانشجویان رشته کامپیوتر با دنیای علم و فناوری میباشد و ناگفته نماند اطلاعاتی که در این جا قرار داده می شود برگرفته از تمامی سایتهای اینترنتی و جزوات کتب داخلی و خارجی و تحقیقات علمی و پروژه های دانشجویان می باشد ، امیدوار هستیم که مطالب مورد پسند شما واقع بشوند. با تشکر گروه دانشجویان رشته کامپیوتر
آرشيو مطالب
خرداد 1394
ارديبهشت 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 413
بازدید کل : 36569
تعداد مطالب : 287
تعداد نظرات : 145
تعداد آنلاین : 1


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 تماس با ما
کافی نت ستین ، ارائه دهنده ی کلیه خدمات اینترنتی با تخفیف ویژه برای دانشجویان

آموزش دروس ریاضی و فیزیک ویژه بانوان اگر سوالی دارید می توانید در بخش نظرات وبلاگ سوال خود را مطرح کنید.باتشکر




Up Page