وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر دانشکده سما مسجدسلیمان
وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر دانشکده سما مسجدسلیمان
 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ دانشجویان رشته کامپیوتر دانشکده سما مسجدسلیمان و آدرس computer.sama.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فرض نمایید در حال انجام یکسری کار با کامپیوتر یا لپ تاپ خود هستید و شما مجبور خواهید شد که دست از کامپیوتر خود کشیده و سراغ تلفن تان بروید.شاید شما اطلاع نداشته باشید که در ویندوز 7 می‌توانید به جای این کار با کامپیوترتان به تلفن‌ها پاسخ دهید! برای این کار شما به کامپیوتری احتیاج دارید که حاوی بلوتوث باشد.همچنین شما برای صحبت کردن با طرف مقابلتان دیگر احتیاج به هندسفری ندارید بلکه می توانید به جای Handsfree  از میکروفون و اسپیکر کامپیوترتان استفاده نمایید که کار میکروفون, پخش کردن صدای شما برای طرف مقابل و کار اسپیکر, پخش کردن صدای طرف مقابل برای شما می باشد.

نکته جالب دیگری که وجود دارد این است که شما بدون اینکه دست به کامپیوترتان ببرید حتی می توانید ده ها متر دورتر از کامپیوترتان شوید و به مکالمه خود ادامه دهید بدون اینکه قطع شود.

برای انجام این ترفند جالب به صورت زیر عمل نمایید:

ابتدا در ویندوز خود بلوتوث موبایل و کامپیورتان را فعال کنید.سپس در قسمت Run ویندوز عبارت Bluetooth را تایپ کنید و انرا اجرا کنید.اکنون بر روی گزینه Add Device کلیک کنید و منتظر شوید که بلوتوث کامپیوتر شما, بلوتوث موبایل تان را پیدا کند.سپس مراحل اجرای بلوتوث را طی کرده و پیغام هایی که برای اتصال بلوتوث کامپیوتر و موبایل تان هست را تایید کنید.اکنون میشه گفت که کارها به پایان رسید.

حالا نوبت ان رسیده که به بررسی گزینه های موجود در صفحه ی جدیدی که به بلوتوث تان ربط دارد,بپردازیم:

1. با انتخاب گزینه Connect می توانید از GPRS روی گوشی تان بر روی کامپیوتر بهره ببرید.شاید این قسمت برای ان دسته از کسانی که لپ تاپ دارند مناسب تر باشد زیرا با این قسمت شما می توانید حتی در سفر از اینترنت استفاده کنید.

2. با انتخاب گزینه Call, شما می توانید شماره مورد نظرتان را گرفته و سپس این دکمه را انتخاب کنید.

3. اگر دوست دارید که صدای تلفن همراه تان از طریق کامپیوتر شنیده شود پس می توانید گزینه سوم را انتخاب کنید.

4. برای اینکه اسپیکر و میکروفون کامپیوترتان به هندسفری گوشی تان تبدیل شود, می توانید گزینه اخر را انتخاب کنید که با انتخاب این گزینه به صورت خودکار بعد از اولین زنگ به موبایل, شما می توانید با کامپیوترتان از طریق اسپیکر و میکروفون صحبت کنید.

5. در اخر هم اینکه در بخش پایینی این پنجره می توانید به تنظیمات و اطلاعات گوشی تان دسترسی داشته باشید.به طور مثال از اطلاعات گوشی تان پشتیبان بگیرید یا فایلی را به موبایل تان بفرستید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 9 آبان 1392 ] [ 11:3 ] [ بهنام نصرالله پور ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به نام خدایی که دغدغه از دست دادنش را ندارم با عرض سلام و خسته نباشید خدمت فرد فرد دانشجویان رشته کامپیوتر ، از همه ی شما تشکر میکنیم که منت سر ما گذاشتید و به این وبلاگ سر زدید هدف ما در اینجا آشنایی بیشتر دانشجویان رشته کامپیوتر با دنیای علم و فناوری میباشد و ناگفته نماند اطلاعاتی که در این جا قرار داده می شود برگرفته از تمامی سایتهای اینترنتی و جزوات کتب داخلی و خارجی و تحقیقات علمی و پروژه های دانشجویان می باشد ، امیدوار هستیم که مطالب مورد پسند شما واقع بشوند. با تشکر گروه دانشجویان رشته کامپیوتر
آرشيو مطالب
خرداد 1394
ارديبهشت 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 438
بازدید کل : 36594
تعداد مطالب : 287
تعداد نظرات : 145
تعداد آنلاین : 1


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 تماس با ما
کافی نت ستین ، ارائه دهنده ی کلیه خدمات اینترنتی با تخفیف ویژه برای دانشجویان

آموزش دروس ریاضی و فیزیک ویژه بانوان اگر سوالی دارید می توانید در بخش نظرات وبلاگ سوال خود را مطرح کنید.باتشکر




Up Page